15/7-11

Gårdagens datum *pekar på rubriken* jag vet.
Tänkte skriva lite om den, och inte alls försöka förvirra er.
jo, vad gjorde jag då?
Jag vaknade
Tog ett bad
Satte på mig nya jeansen från Vero Moda & Linnet jag köpte på New Yorker.
Gick upp och fikade med mamma hos Lars, Casper & Alice.
Kollat på Paranormal Activity med mamma.
Efter det satt jag här, vid datorn i princip hela natten och pratade med bästa Mattias. ^.^
Somnade runt halv 5 & blev väckt 11. Men ändå inte trött faktiskt.
Nej, nu ska jag sätta på lite bra musik och göra mig i ordning!
puss
/e

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt du är :)

kolla gärna in min blogg också! :)

2011-08-05 @ 12:19:47
URL: http://hildalovisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0