New Yorker Grand Open.

Hej!
Idag hade alltså New Yorker (enligt mig en av de bästa affärerna man kan hitta) Premiär
i Borlänge, Kupolen. Äntligen säger jag bara. Det var på tiden att dom fick hit den.
Det finns så himla mycket snygga kläder där. Det var verkligen kaos där inne idag.
Men det var väl det man hade förväntat sig.
Vi var inne där i 2½ timme och stod i kö nästan hela tiden. Det tog cirka 50 minuter att komma
in till en provhytt så man kunde prova kläderna. Sedan Fick man stå i en ungefär dubbel så lång kö
för att kunna betala, haha! :)
Men detta fick jag iallfall med mig hem:
Ordinarie pris: 266 kr, rea-pris: 99kr
Ord-pris: 69kr rea-pris: 35kr


Ord-pris: 99kr rea-pris: 49kr

Ord-pris: 99kr

Köpte denna på rusta, minns inte vad den kostade. Men jag hoppas den är bra.
Det är alltid svårt att hitta bra sminkborttagningsmedel. Nån som har tips på något som är bra?
Puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0