En helg i Värmland

Besökte min fina i helgen som var. 
 
Trodde att min axel bokstavligt talat skulle gå av pga den tunga väskan jag bar på, men än så länge sitter den kvar. Det var marknad i Torsby hela helgen, så vi hängde där för det mesta. Riktigt härlig stämning med alla lampor från karusellerna som lyste upp hela centrum.
 
På lördagen fick vi reda på att man inte skulle dricka vattnet, då de hade hittat bakterier i vattnet som tydligen var farliga. Som tur var fanns det en vattentank nere vid affären där man kunde hämta vatten, men eftersom att det smakade så mycket järn att det var odrickbart så var vi tuvugna att köpa vatten. Men innan vi kunde ta oss till affären var jag så törstig att jag lensade frysen på isbitar, haha.
 
Vi åkte även mycket bil, som vanligt, nu när hjärtat har körkort. Hade denna gången med mig riktig musik som vi kunde spela i bilen! Det finns ingen bättre känsla än att ha riktigt hög musik i bilen. Vilket adrenalin som pumpas ut i kroppen alltså!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0