Noll koncentration

Jag älskar när man sitter och skriver ett prov som får hjärnan att explodera, och händerna att krampa när de som håller till i klassrummet på andra sidan väggen lyssnar på någon slags hörövning på tyska på högsta volym dessutom. Eftersom att det bara är en vikvägg emellan klassrummen så hörs precis allt, oavsett vilken sida av väggen man befinner sig på.
 
Detta kanske kan vara en bit av ett bra innehåll på någon argumenterande text jag antagligen kommer tvingas skriva? När jag samtidigt håller på att plugga på alla tusentals prov och andra uppgifter som ska lämnas in innan lovet.
 
Nej, nu var jag ironisk, men vafan, jag är lite småtrött på skolan nu alltså.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0