Hemma från Västerås

Västerås är en underbar stad. Hotellet var stort och stan så stor att man hade svårt att hitta till de ställen man ville. På fredag kväll hittade jag en rockaffär och tänkte, "hit ska jag gå imorgon!". På lördagen sen så fick jag gå runt i ungefär 20 minuter innan jag hittade den där jävla affären. Men skam den som ger sig. 
 
Vi lyxade med att äta god mat varje dag, gå på bio och att shoppa. Utöver detta fick jag även ägna tid med underbara Yvonne och Frida. Inte nog med det så såg jag Hejainternet-Jocke på söndagen när vi skulle hem. Tyvärr så vart jag så blev jag så starstrucked att jag inte hann fram till honom för att berätta för honom hur grym han är.
 
-> Kolla in honom vetja. Om ni inte redan gör det. <-
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0