Tidsinställt

Har anlänt hos pappa efter en rätt så störande dag. Känns som att någon vill ha mig kvar i Falun eller något.. För det första var bussen 20 minuter sen ungefär. Sedan fick den problem att åka på vägen, men det löste sig. 
Jag glömde mobilen och fick springa tillbaka upp och hämta den, vilket gjorde att tiden gick. När det var en minut kvar tills bussen skulle gå, kom jag på att jag hade glömt nycklarna till pappa hemma. Så vi fick åka hem och hämta de, och sedan fick mamma lov att skjutsa mig hit,haha herregud.
 
Vädret har jag i alla fall med mig, och snart kommer pappa hem. Vet inte vad vi ska hitta på än, men det visar sig. Lite skönt får jag väl erkänna att det är att komma ifrån Falun, även fast det händer en hel del där i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0