Havsgrönt

Blev väldigt positivt överraskad när jag fick se resultatet på två av nationella proven i engelska idag. Hade ställt in mig på ett F på det ena, men så står det ett fett D på pappret, överglad. 
Har dessutom precis mailat in min romananalys, vilket är det sista vi har att göra i svenskakursen. Så lite skola kvar när man tänker efter. 
 
Har snart avslutat min tid på Bup också, efter nästan 2 år. Det känns skönt, men samtidigt lite tomt, för vi har haft så fruktansvärt roliga och viktiga pratstunder. Hon jag pratar med, tyckte att mitt hår påminnde om medelhavet eftersom att det enligt henne var havsgrönt. Kände mig ful på en gång, haha. Färgen har ju gått ur en del, men havsgrönt?! Det får mig bara att tänka på svenska sötvattensjöar. Man vill ju att havet/vattnet ska vara riktigt klarblått, inte grönt..
Är mitt hår verkligen havsgrönt?

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Nej det tycker jag inte, tycker mer att det är lite lila-blått. Jättesnyggt ju! :)

Svar: Vilken tur, tack! :)
Emma Eriksson

2013-05-14 @ 23:02:49
URL: http://feffes.blogg.se
Postat av: Jag

Nejdå, det är super fint! :)

Svar: tackar! :)
Emma Eriksson

2013-05-16 @ 11:51:23
URL: http://theUlzzangProject.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0