Melodifestivalen 2013 och Robin Stjernberg

Enda sedan jag hörde Robins låt i första deltävlingen så fastnade jag för den.
När han fick flest poäng av de utländska jurygrupperna så vart jag inte annat än glad. När han senare vann så kunde jag inte annat än le. Robin förtjänar verkligen det här. Han är den som sett gladast och lyckligast ut i alla tvframtränaden. Han har gått igenom mycket och förändrat sitt liv. Det ska bli grymt kul att se honom i Eurovision.
 
Min andra favorit, YOHIO, kom ändå tvåa, vilket är bra för att vara ny inför det svenska folket. Ralf Gyllenhammar har också en grym låt, men han har hållt på i många år och är så erfaren. Det är bra att lämna lite plats åt de yngre och låta dem växa.
 
Gina har alltid haft fina klänningar på sig, men den här gången kunde jag inte låta bli att skratta.. Den satt inte snyggt någonstans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0