Arg, upprörd och irriterad, men ändå glad

Vi ställde in gårdagens samhällskunskapslektion för att idag gå på en föreläsning av Jonas Sjöstedt, vänsterpartiets ledare. Vi hade en håltimme på 90 minuter för innan föreläsningen började, och våran lärare som skulle ta närvaro var inte ens där varken före under eller efter föreläsningen, vilken innebar att jag redan kunde åkt hem klockan ett och sluppit en håltimme. Fick tom ställa in träningen idag för att jag inte hann med den.. Jävla lärare!
 
Dock så såg jag nyss att friskis och svettis, där jag tränar, har gratis jumpa och spinning på lördagar en viss tid hela våren. LYCKLIG! Tänker verkligen utnyttja alla pass jag kan, så himla roligt!
Så nu kan jag förhoppningsvis ta igen tränigen jag missade idag på lördag istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0