Wanties 2013

Skriver som alltid en lista på vad jag vill ha så folk kan få lite inspiration till min födelsedag. 
 
  • Gymkort,totalkort hel/halvår på F&S
  • Pengar
  • En japansk flagga i tyg
  • Tavlor/bilder till mina just nu tråkiga väggar
  • Skönhetsprodukter - Body Shop är mums
  • Smycken
  • En musmatta till datorn
  • Zumba - 20 ggrs kort
  • Dvd/blue-ray-spelare med usb-uttag
  • Gitarrväska
  • Nagellack och accesoarer till naglarna
  • Hårfärg, svart & nån manic panic-färg
  • Ett capo till gitarren
  • En pulsklocka
  • Mobilskal till min bebis,Samsung Galaxy S4
  • Gellack
Listan kommer att utökas, så snart jag har kommit på fler saker.

Kommentarer
Postat av: ♣ Ida - Hon som föddes med LKG

hade också velat ha ett gymkort, synd att det är sjukt dyrt på gymmet i närheten av skolan :/

2013-06-08 @ 16:37:10
URL: http://idahtt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0