Tacos Tacos Tacos

Jag vräkte verkligen i mig tacos. Hade inte ätit något annat under dagen än skolans hårda och torra lax. Det kändes verkligen som att tugga på skumgummi. Jag gillar egentligen inte ens lax.
 
Efter vi ätit godaste tacosen ever så badade vi jacuzzi! Så mysigt. Men efter ett tag vart det så varmt att vi var tvungna att springa ett varv runt huset för att kyla ner oss. Vilken tur att hon bor precis bredvid både järnvägen och motorvägen, haha.
 
Istället för att ta bussen direkt från Petras hus åkte jag med Mona och handlade ett kilo godis på Ica Maxi. De har nämligen nya öppettider, och då har de även ändrat godispriserna just den här veckan. 29kr/kg. Ja, ni läste rätt. Hur billigt liksom?! Så nu har jag något att äta på under den fyra timmar långa bussresan ner till Karlstad!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0