Afrodans

Som flera vet, så tränar jag på Friskis & Svettis här i Falun, och på sommaren brukar de ha olika gratis-erbjudanden, vilket är hur bra som helst eftersom att jag inte köper något gymkort på sommaren eftersom man aldrig vet när man är hemma och så, så känns det meningslöst om man inte utnyttjar det till fullo.
 
I alla fall, på torsdagar har de gratis pass med ledare, typ jympa, dans o.s.v på träningscentret. Idag stod afrodans på schemat. Har aldrig testat det förut, men har hört att det ska vara superjobbigt och roligt, så jag pallrade mig ner dit.
 
Det var verkligen hur roligt som helst! Jättelätt att hänga med också, även fast hon körde ett block mer än vanligt den här gången. Den afrikanska musiken gjorde också att man fick världens safari-känsla och bara ville springa till Afrika, haha. Svetten rann verkligen och vi hade en superbra ledare. Ni borde verkligen testa på detta om ni får tillfälle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0