Sommarlovet - 2013

Sommarlovet är i princip över, men jag deppar inte för det. Jag har haft ett awesome sommarlov, förutom att det inte vart någon festival. Jag har kunnat slappna av. Jag har unnat mig en chipskväll en dag extra i veckan, slösat lite mer pengar än nödvändigt, kastat bort några träningspass för att istället ägna tid med mina nära och kära. Det känns bra att jag har kunnat släppa kontrollen lite. Jag tror man behöver det på sommaren. Jag har heller inte bloggat nånting, jag har knappt suttit vid en dator! Ni som följer mig på Instagram har i alla fall haft lite koll på vart jag har befunnit mig och vad jag har gjort.
 
Igår kom jag hem från Ellen och Värmland, och på onsdag börjar skolan och vardagen igen. Jag är faktiskt taggad, det ska bli skönt att komma in i rutiner igen. Börja träna och fortsätta att sträva efter mina mål, som tog en paus efter sommaren. Hoppas att ni har haft en bra sommar! 
Samtliga bilder är från min Instagram - heter där emmjaoo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0