Ingen skola

Nej, precis, för den här veckan har vi APL! :)
Jag är som vanligt på Team Sportia ;)
Detta har jag gjort idag, plus fyra lika stora kartonger till. Men eftersom att jag har praktiserat här förut så vet jag att det är i princip det man får göra på hösten då det kommer in väldigt mycket jackor. Men det är faktiskt inte jättetråkigt! Dom är ju så himla sköna, haha.
Det var många som jobbade där som tyckte det var roligt att jag var där på praktik igen, och jag fick väldigt mycket beröm :)
Dom hade även köpt en chokladtårta. Det var nog den mastigaste chokladtårtan jag ätit, men den var god ändå!
Det var roligt att träffa deras företagshund Zorro igen också, och jag tror han kände igen mig, för han kom och ville kramas hela tiden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0