Jävla ångesthelvete

Igår körde vi ett riktigt tufftboxningspass på idrotten. Det var ojämt, så jag körde med läraren. Jag hade handskarna hela tiden och han peppade mig som fan! Men det är nu jag inser att jag inte borde varit med. Vaknade klockan fem imorse och kunde inte sova längre.. Har haft ont i halsen hela veckan, och det håller fortfarande i sig. Skillnaden nu är att förkylningen brytit ut och jag är hes som fan. Ont i hela kroppen också, satan vilken träningsvärk det där gav! 
Jävla ångeshelvete som ska bestämma hela tiden.
Det är okej att vara sjuk och inte träna på en vecka. Jag tar in det, men det åker ut lika snabbt igen. 
Varför lär jag mig inte? 
 
Så nu sitter jag här, och har myst ner mig i min onepiece, min turkosa favorithalsduk och mina tofflor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0