Ingen mobil

Hade en supertrevlig kväll igår!
Jag, Petra och Isak tog bussen in till Borlänge centrum från Sandras lägenhet, som Petras syster lånar. I centrum mötte vi upp Elina, och hennes kompisar. Satan vad jag skämde ut mig innan vi gick in på Flamingo, där hagafesten var. Sprang fram och pratade med människor jag inte känner haha.. Träffade även på en jättemysig kille som jag tror jag blev kär i, haha..
Dock försvann min mobil under kvällen, och har inte fått tillbaka den. Som tur är, känner mamma en av vakterna, så han ska leta efter den idag. Mamma bad sin kompis ta hjälp av sina andliga krafter, och det första hon fick upp när mamma bara sa orden "Emma" och "mobil" till henne, var "stulen" och "kompis". Så vi får hoppas på det bästa nu! 
Saknar min underbara mobil<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0