Hemma från ett awesomet lan med bra människor

Kvällen igår bara fortsatte, och blev grymmare och grymmare. Vi körde lite olika lekar, och Samuel och Isak sjöng tills dom nästan tappade rösten, haha.
Jag och Gustav somnade i soffan och tydligen så hade jag ställt mig upp i sömnen och stått stilla sådär i några minuter innan jag la mig ner igen, galet!
Sedan vaknade vi någon gång vid halv sex. Eftersom vi gick och la oss sist så slutade det med att vi fick sova på soffan. Inte jätteskönt, men de dög. Dock så somnade vi inte förrän halv 8 i allafall ;)
Vi blev väckta lite efter 12 av nå jävla starwars musik.. konstigt nog så vart jag inte så irriterad ;)
 
Efter frukost tog vi det lugnt, grabbarna spelade och jag satt och myste i en fotölj. När vi fick lite spring i bena igen körde vi några omgångar kurragömma. Vilka jäva gömställen det finns, haha!
Åkte hem med älskling och hans bror runt sju. Ett tag där efter tog jag bussen hem, och har precis ätit och tagit ett varmt bad. Borde nog sova snart, är rätt trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0