femtonde maj

Japp, femtonde maj..
Vaknade som vanligt, men det gick ovanligt bra att gå upp ur sängen. Åt min frukost som alltid är den samma, en skål med fil och müsli, en macka/frukt och en kopp te/ett glas vatten. Gjorde mig i ordning och cyklade mot skolan. Idag hade vi dessutom Nationellt prov i matte, del c, som bestod av en massa problemlösningar. Det var faktiskt ganska svårt, men vet att jag i alla fall att jag kommer klara det, kände mig faktiskt riktigt nöjd över min prestation på vissa uppgifter!
Dagen rullade sedan på med So, Lunch, Engelska, Svenska och Tyska. Var sjukt trött på lektionerna och hade inte alls någon lust att göra nåt överhuvudtaget. Så det var nog tur att jag tog mig till gymmet efter skolan i alla fall.
Körde ett rätt hårt pass, har ökat vikterna lite. Det känns otroligt bra när man kan göra det, man verkligen resultat, vilket är skitkul!
Har precis ätit middag och ska snart ta en promenad med världens bästa vovve!
Får se vad som händer sen.. En ny säsong av Outsiders börjar i alla fall idag, ett program där man får följa udda människor i samhället, vilket jag tycker är skithäftigt, det är så roligt att se hur olika vi människor lever, tycker ni borde kolla in det! :)
Min dag i mina ord, helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0