Variera dina pass

hemma från gymmet. Men den här veckan la jag dock upp ett annat schema än vanligt.
Körde ett vanligt pass i måndags, i tisdags fokuserade jag mest på styrka, bytte ut uppvärmningen osv. Idag körde jag mest kondition, bytte ut uppvärmningen till löpbandet, sprang sedan 40 minuter istället för 25. Efter alla pass den här veckan har jag skrivit upp hur många calorier jag brännt, hur länge jag har tränat och vad jag har tränat.
I helgen då jag kör veckans sista pass tänkte jag sätta mig lite på prov. Se hur mycket och hur länge jag orkar. T.ex ett konditionstest och se hur min styrka förändrats för att se vad den här veckan plus alla andra sedan september har gett, hur jag har utvecklats.
Jag tycker det är bra att variera lite, köra sånna här veckor i mellanåt, för att se att man faktiskt utvecklas och hur man gör det. Dessutom är det roligt att sträva efter ett sådant mål.
Ett bra tips!
puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0