Önskelista 2012

Tänkte börja på min önskelista de här året. Det är ju trots allt bara 54 dagar tills jag fyller år ^^
  • Spotify Premium
  • Gymkort
  • Underkläder
  • Kläder
  • Skor
  • Smycken, helst äkta
  • Choklad
  • Upplevelsepresenter
  • Ritblock (behöver inte vara nåt proffsigt)
  • Pennor av alla dess slag
  • Smink
  • Mobilskal (Samsung galaxy w)
  • On ear-hörlurar
  • Minneskort till mobilen
  • Pengar
  • Piercingsmycken, vill dessutom pierca mig, iaf en industrial & en till i läppen (a)
  • Stora och små tavlor/bilder att sätta upp på min vägg
  • Nagelaccesoarer (finns bl.a på kicks, åhlens, panduro är också ett hett tips!)
  • Ramar
  • Löpband
  • Pålskan 
  • Saker att samla tills man flyttar till eget
  • Hårfärg
  • en akustisk gitarr, gärna svart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0