Helt amazing!

Har inte bloggat speciellt mycket på ett tag, men jag har hunnit med en hel del. Har varit med världens bästa, och oj så mysigt vi har haft det!
Igår var det falu crusing, har inte haft en sådan underbar kväll/natt på jättelänge!
Vi gick runt och kollade på bilarna, suttit på en parkbänk och snackat skit med vänner tillsammans med massa gott att dricka, spelat "jag har aldrig" och "sanning och konsekvens" oj, så galet det blev, men så satans roligt!
Kan inte annat än vara världens lyckligaste nu!
Har precis tagit ett skönt bad och nu tänkte jag sätta mig och klura lite på hur min nya header ska se ut, har nämligen en del bilder som inte har där och göra..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0