Fågel?

Ja, jag tror bestämt att det snart växer ut fjädrar på mig snart.. åt kyckling idag igen, haha. 
Satte mig ute och skulle äta, men då kom det en fet geting och ville smaka, så det var bara att flytta in. Men getingen hade tydligen följt med in, för när jag hade ätit klart hörde jag den, och då gav jag ifrån mig ett ganska högt skrik innan jag låste in mig i badrummet, haha!
Men efter ett tag tog jag mod till mig och gick ut, har nu stängt balkongdörren och hoppas på att den har flugit ut och inte flugit upp i fläkten i köket, för där såg jag den senast.. 
Varför är dom tvungna att flyga in, varför kan dom inte stanna ute? dom hittar ju ändå inte ut sen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0