Balklänning

I maj är det bal eller vårfest som man kanske ska kalla det? I alla fall här i falun. Vi har ingen direkt traditionell bal där man går dit med en tjej eller kille eller så. Det är mest en fest där alla niorna träffas. Äter gott, dansar, umgås och har kul helt enkelt.
Egentligen så trivs jag inte alls i klänning. Men jag ska nog testa ändå. Lite måste man ju klä upp sig :)
hittade dessa på shock:
Är kär i alla fyra!! Får se om de finns rätt storlek och så. För jag vill verkligen ha någon av dessa. Annars har jag absolut ingen aning. Det finns tyvärr inte så många ställen med kläder som är min smak :(
Vilken är finast tycker ni?
Skulle gärna vilja har smakråd. Även tips på om ni vet några andra hemsidor eller affärer med liknande kläder.
Puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0