Söndag

Idag är det söndag.. Ännu en ny skolvecka som börjar imorgon, men som tur är det den sista veckan före lovet. Det ska bli jättskönt! :)
Igår tillbringades dagen Sophie, vi sjöng singstar, spelade fifa (haha), en massa sällskaps spel och åt chips. Självklart en massa skratt blev det också. Nu är jag själv igen, och har precis hämtat hit Engla, fixat lite med katterna och satt mig vid datorn. Innan jag går och lägger mig ikväll hade jag tänkt hinna med att räkna lite matte, sitta vid datorn, kolla på film, ta en dusch och bara chilla. Något mer man kan göra för att dämpa söndagsångesten?
Man får ju inte glömma missarna Melker & Doris här heller c:















puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0