Imorse vaknade jag 04.30 av någon konstig ...

Imorse vaknade jag 04.30 av någon konstig anledning,men somnade om ganska snabbt. Vaknde igen 07.15 utan någon klocka som inte ringde.. Fick stressa som fan.. Linserna ville inte heller sätta sig i ögonen, råkade nog sätta en åt fel håll också mitt upp i stressandet, så de skavde lite xd. I ena handen hade jag en alevoshake som fick bli min frukost och med andra handen packade jag väskan. Hann inte dricka så mycket av frukosten heller innan jag var tvungen att borsta tänderna för att i huvudtaget hinna med det. Hann som tur var med bussen. Första lektionen var bild där vi har påbörjat ett skitroligt projekt. "en dag i skolan heter det" vi ska alltså fota bilder på hur en dag i skolan kan se ut, askul är det :D Dagen rullade på och direkt efter skolan gick jag ner till gymmet och tränade lite. Har redan fått spänna skärpet på byxorna ett hål extra, tröjorna är luftigare och konditionen är på topp! :) Nu vill jag bara att tiden ska gå fortare så det kan bli den 26e nån gång. Saknar min underbara pojkvän jättemycket! På lovet ska vi bara mysa. Är ju dessutom kattvakt, så vi har en hel lägenhet för oss själva. Längtar så :''). Näe, nu ska jag skruva upp volymen på högtalarna så jag slipper höra det extremt jobbiga ljudet av grannen som tränar en våning ovanför mig.. -.- Puss /e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0