Gym hemma?

Körde nyss ett pass på mitt "gym" här hemma, eftersom att mitt gymkort har gått ut och det snart är lov, så det finns ju ingen mening med att fylla på det nu, när jag ändå inte kommer använda de på en vecka.
Men jag kan träna samma saker här hemma, och får ut lika mycket av träningen som på gymmet. Anledningen till att jag ändå träna på ett gym är att det är där finns det mer avancerade och roligare saker man kan träna med, och ett löpband som jag inte har här hemma. Dessutom så finns det mycket mer utrymme.
Jag har inte speciellt avancerade saker hemma, men det funkar alldeles utmärkt med det lilla jag har. Ett jättebra tips för dig som vill gymma men inte har pengar, eller kanske är lite ovan.
En matta, en fitnes boll,ett hopprep,hantlar & ett gummiband (kommer inte ihåg vad de kallas nu, hehe)
en väl fungerande crosstrainer
och en cykel.
puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0