En torsdag..

Idag var det en sån där jobbig dag i skolan när man inte orkar göra speciellt mycket. Vi hade tre timmar på oss på nationella provet del c. Det var en uppsatsskrivning, alla hade laddat upp med massa godis, läsk osv. Men efter en och en halv timme var nästan alla klara, haha. Så det där godiset var ju inte jättenödvändigt :p
Jag blev rätt nöjd med mitt prov faktiskt.
När vi var klara var det 2 timmar och 45 minuter till nästa lektion började, så på den långa rasten åkte jag och Lisa hem. Åt godare mat än skolans och kollade på "våra bästa år". Defenetivt bättre än att sitta i skolan.
Idag slutade vi fyra eftersom att det är en jämn vecka och då har vi elevens val.. Gissa vad vi gjorde? EGEN PASTA ;). Kände mig lite mer erfaren än de andra, haha (a)
Det var riktigt kul att få visa framfötterna speciellt när man är riktigt säker på något som detta ^^
Vi fick även fria händer till att göra en egen pastasås till, men eftersom vi var 5st i gruppen och jag höll på med pastan så hann jag inte vara med och göra den :/ Livet är hårt ibland, haha närå :)
Bilden är dock från google.
puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0