Britsbragd skidor

Imorgon är det en av alla britsbragder som jag nämt nån gång.. Vi har fyra olika grenar per år, simning, löpning, skidor och cykling. Nu är det dags för skidor. Då får man välja på att åka skidor eller gå en promenad. Åker man skidor ett visst antal km så tar man den s.k bragden, som är ett "diplom". Desto fler man tar desto större diplom får man. Jag ser detta som onödigt så jag går hellre, speciellet i den här grenen eftersom att jag är usel på att åka skidor. Kan inte ens stå på dom, haha. Jag hatar friluftsdagar så jag har inte varit med på speciellt många, men nu tänkte jag ta mig i kragen och göra mitt bästa och hoppas på att det går bra. Vi är trots rätt många som ska gå ifrån min klass och så.. Så det ska nog gå bra :)
puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0