Brist på idéer

Nu vet jag egentligen inte alls vad jag ska skriva om, men nånting måste det ju bli.
Jag somnade inte förrän tre i natt. Natten gick nämligen åt till att prata med min pojkvän♥.
Jag vaknade först klockan 10 och tänkte att jag skulle gå upp, men i samma sekund så tänkte "varför inte vila liiite till?" två timmar senare vaknade jag helt utvilad. Antar att det var värt det :)
Jag har nyss suttit och skrivit en lite lista på vad jag behöver/vill ha, och som jag ska köpa nån gång. Verkligen.
Tror faktiskt att jag antingen tar mig till Kupolen imorgon eller bara ner på stan och köper något av sakerna..
Näe, om man kanske ska storstäda rummet lite och hoppas på att man hittar undangömda pengar? :D
puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0