5 dagar in i Februari.

på gymmet träffade jag två kompisar, så jag fick leka gyminstruktör. Mycket roligt! :)
Men som vanligt så glömde jag bort tiden när jag sprang på löpbandet, det är så underbart roligt det där!
Kom endast hem 10 minuter efter beräknad tid, så det gjorde inget. Jag åt lite av maten som stod på bordet när jag kom innan för dörren, sedan la jag på lite smink i mitt ansikte och tog med mig Engla ut till bilen där mamma väntade. Vi hämtade upp mormor och sedan bar det av till Romme travbana och hundutställning. Va många fina hundar det finns!! Blir alldeles lyrisk :')
Efter nån timme släppte mamma av mig vid kupolen där jag hittade en del av sakerna jag vill ha.
Sniff sniff.
En bulle/bulldog! Så söt, vara bara tvungen att fota sockerbiten.
Bulle i repris, haha
åh, en fralla/fransk bulldog<3
puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0