Vinterskor för tjejer

En grej bara, vad har tjejer för skor på vintern om inte kängor, stövlar osv?
INGETING! Det finns verkligen bara sådana vinterskor för tjejer, så himla stört! Tänk om man är som jag då och inte använder sådana skor? Det är ett helvete för mig att hitta vinterskor. Och vad använder killar på vintern? Jo, samma skor som på sommaren eller sådana där mounteverest-kängor som jag kallar dom, sådana där riktigt rejäla saker,
typ sådana här:
 
Stör mig på det rätt så mycket i alla fall, man vill ju inte direkt gå med sådana där skor till skolan, dessutom så är dom ju alldeles fööör varma. Så, har ni nån bra lösning? Kommentar, åsikt eller vad som helst? Har panik inför vintern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0