Nervös, rädd och allt som hör där till

Lukas: Vart är toaletten?
Karin: *pekar*
Lukas: I skåpet?
HAHA!
Ja, igår var den en väldigt rolig och underhållande kväll med många trevliga människor!
Vi grillade i regnet, spelade massa spel och drack gott! Jättelyckad kväll, förutom att vi kokade på tok för mycket potatis och att köttet inte var riktigt klart, haha!

Idag är det tisdag, vilket betyder tandläkaren. Är mycket mer nervös nu, för sist jag var där så ville min tand aldrig bli riktigt bedövad, så nu har jag fått order om att ta två värktabletter + att jag ska få någon annan extrabedövning innan. Tur att jag har en snäll mamma som tar ledigt från jobbet och följer med mig, hih!
Är jättenervös och orolig, så önska mig lycka till!
puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0