About smileys

Ja, precis. 
Smileys/smileysar.
Jag tycker dom är jätteviktiga, eller det är ju helt okej att skriva utan smileysar om man skriver på rätt sätt.
Det absolut värsta är nog om man väljer fel smileys eller om man alltid använder smileysar så slutar man, helt plötsligt. Då snackar vi serious-talk, nejmen oftast är det så. 
Jag älskar när man skriver med nån som ALDRIG skriver smileysar, så helt plötsligt skriver hen eller smileys, då blir man verkligen jätteglad, och tar det som om personen som skrev smileysen är overhappy, haha. Smileysar har verkligen superstor betydelse när man skriver med någon, i alla fall vilken man väljer. Men många förstår inte det, blir så pissed! Jag kan typ sitta i fem minuter och bara fundera ut vilken smiley jag ska använda så det inte blir fel, haha!
 
Nej, alltså jag har jättetråkigt, vet inte alls vad jag ska göra, så jag passar på att skriva lite, som jag tycker så mycket om.
På förra frågestunden hade jag fått en fråga om jag kunde svara med en videoblogg, och då hade jag tydligen svarat "nja, är inte så haj på det än, någon annan gång kanske" Hmm.. thinkin about it, kom på att vi har en rätt bra videokamera faktiskt. Appro på videobloggar och videos i överhuvudtaget, jag hatar när man spelar in sin röst och lyssnar på den, man tycker alltid att sin egen röst låter så ful, varför gör man det egentligen? Alla andra hör ju den hela tiden, och hade den varit ful så hade dom väl sagt något? Man kanske bara tycker det är pinsamt helt enkelt?
:))))
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0