Dagens fråga

Kommentarsystemet verkar krångla lite, såg nu att jag fick en kommentar på ett tidigare inlägg. En fråga om hur jag bär mig åt för att se så hälsosam ut, och egentligen göra jag inte mer än någon annan, jag äter inte så mycket annorlunda heller, försöker att äta regelbundet och tänka på vad jag äter som t.ex att äta fil och ett äpple till frukost istället för att äta en yoghurt med massa socker i och en mjuk smörgås med onyttigt pålägg. Försöker istället att vänta med att äta godis och sånt till någon dag på helgen, eftersom att när man väntar och längtar efter det så blir det också godare än om man äter det hela tiden. Sedan så gymmar jag tre gånger i veckan och går minst en promenad om dagen, mer än så gör jag faktiskt inte.
Hoppas du är nöjd med svaret :)

Kommentarer
Postat av: Sophie

Hahaha det roliga var att du skrev i inlägget under att du skulle ta en skpl yoghurt nu ;) haha :D

2012-04-18 @ 21:39:32
URL: http://sophieburman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0