Stress!

hej!
Har stressat mig igenom dagen & de har inte slutat än, har massor kvar att göra, ååh! Blir galen!
Var först i skolan, slutade 4 sen så skyndade jag mig hem & bytte om innan jag stack ner till gymmet, men eftersom att jag var så stressad så glömde jag vattenflaskan!! Därför orkade jag inte träna så jättelänge. Men tur var väl det, för när jag kom hem kom jag på att jag hade massa saker att göra. Så jag började med att slänga i en tvätt, sedan ställa mig & laga mat, Kyckling & ris, under tiden jag lagade mat sprang jag ut och pumpade cykeln.

När maten väl klar så "oopps, vart den skiiitstark" Nu har jag precis kastat i mig maten & ska ut med Engla en vända, mamma är nämligen på kurs... Sen ska jag ta en dusch, plugga & färga utväxten, ååååååååh :c
puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0