Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge

Hej!
Hemkommen från stan. Har hämtat ut presenten från pappa, som var en bok, som verkar väldigt
intressant. Köpt ett par skitsnygga jeans & ett par leggings.
För övrigt så, "den som väntar på något gott väntar aldrig för länge".. fick sms från Siba idag att min
mobil var klar, men det var tydligen "falskt alarm". Men imorgon ska vi iallafall hämta ut mig säng, också har
jag ju äntligen fått den försenade presenten av pappa! :D
boken till höger är den jag fick utav pappa, och den till vänster fick jag av mamma i helgen. Toppen, nu har jag två böcker om Japan :D
byxorna jag köpte, dock är dom mer turkosa irl.
leggings.
puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0