Dagens inköp

Åh, de händer verkligen saker hela tiden.. det blir alldeles för mycket.. ._.
Igår gick två tonåringar bort, även fast jag inte kände dom så är det jobbigt att veta
att dom var så unga, de hade verkligen hela livet framför sig.. Tänker på deras familj & vänner!
Idag hände samma sak med en av mammas jobbarkompisar. Usch!

För övrigt så tog jag och mamma oss ner på stan direkt när jag slutat skolan.
Så nu har vi bokat tid för synundersökning & linsprovning. Äntligen!
Dessutom fixade jag lite andra saker som..
Äntligen gymkort! Jag börjar gymma den 20e.. har nämligen bokat tid med en "coach"
som ska ge mig lite råd & tips.
Efter vi fixat allt detta åt vi lite thaimat.. hur gott som helst!
Har nyss tagit ett sköönt bad, så nu tänkte jag sätta mig och kolla på idol och plugga lite.
Puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0