Barndomsminnen

När jag var liten älskade jag gruppen Kiss, började lyssna på dom när jag var runt 5 år ungefär.
Det var nog mest tack vare min älskade pappa som ofta spelade Kiss ur sina högtalare. Jag är glad över det.
Det är verkligen ett fantasktiskt band som har betytt mycket för mig.
Minns när de tog av sig sminket, hur ledsen jag blev. Tyckte inte att de var lika bra nästan, haha.
Förändringar nivet :p
Den här låten älskade jag verkligen, kom ihåg hur mycket jag grät till den när jag hörde den, ååh.
Sen så var det en till låt jag verkligen älskade, men jag kommer inte ihåg vad den heter.. har letat efter den i flera månader, men hittar den inte..
puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0