andra dagen på praktiken! :)

Hej!
Ni vet den andra personen som också skulle praoa med mig? Han heter Oscar, och är 96:a han med.
Schysst kille! :-)
Idag gjorde vi nåt riktigt jobbigt, och dessutom tog det nästan hela dagen. Vi satte klisterlappar(med priser) på vantarna.. det var mellan 10-20 nummer & kanske 5-6 kartonger med vantar.. crap!
Efter praktiken idag stack jag ner på gymmet nån timme.
Två av tjejerna som var där sprang på löpbandet ungefär 5 minuter sedan var dom "aströtta" så då satte dom sig och smsade, dessutom "gymmade" dom i vanliga leggings & snygga tunikor, vad gör sådana tjejer på ett gym? xd
Nu ska jag göra lite läxor, även fast min kropp är helt jävla död, ååh!
puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0