Virkad duk

jaha, då har jag gått och virkat mig en duk då, haha. Vet inte om jag har berättat.. men på slöjden började jag virka ett sånt där Amigurumi-djur.

den blåa höll jag på med.. jag hade gjort halva magen, men något hade gått snett. Den var mycket större än den skulle. hade antagligen gjort för många maskor, men vet inte hur jag lyckades med de när jag följde beskrivningen? :s
dessutom så ska den va klar på tisdag, och på två dagar hinner jag ju knappast repa upp den och göra om..
så jag gjorde en duk istället, men mammas hjälp. :)
visst vart den fin, haha. tog typ bara en timme att göra den också. Tur man har en mamma som är duktig på att virka! :-)
puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0