hårfärg? frisyr?

Jag hann verkligen inte blogga igår, hade massor att göra. Efter att jag kom hem från gymmet (18.00) så hade jag inte en lugnt stund innan jag satte mig ner i soffan och kollade på Pojkväns Akademin känns som att det bara är jag som kollar på det, haha. Visst är det lite töntigt ibland, men jag tycker det är roligt! Mina favoriter är iallafall kvar! :-) nån mer som kollar på det?
jo, innan jag sätter mig vid tv:n så tänkte jag fråga...
behöver verkligen hjälp, vet inte vad jag ska göra med mitt hår, fått lite panik över det. Den turkosa färgen räcker bara en gång till, men efter det har jag absolut ingen aning om vad jag ska göra..
Vad tror ni passar mig?
Jag har rosa färg också, ska jag lägga i det direkt?
eller bara ha det svart ett tag?
ellerrr?
Var kreativa och ge mig förslag som skulle kunna passa mig. Ska även klippa mig snart.
originalfärg         blonda slingor     mörkbrunt          svart                  turkos lugg
Det är alla olika färger jag har haft
behöver verkligen lite inspiration nuuuu!
puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0