fixa och dona

Jag ställde klockan på 08.00 igår innan jag somnade, men som vanligt så vaknade jag inte av den.. vaknade istället kvart i 9. Då gick jag upp och åt frukost och gjorde mig iordning innan jag drog ner på stan. Brännde verkligen pengar alltså, haha. Har köpt saker till mamma, eftersom att hon fyller år precis innan jul också. Köpte även andra saker.
Efter att jag varit på stan så åkte jag och tränade 1 ½ timme. As skönt!!
Älskar att träna. Känner mig som en ny människa efter varje gång. Som att jag har fått ny kraft. Allt är mycket roligare, och jag är på bättre humör efteråt. Tack för att någon har skapat något så underbart som ett gym!
Näe, nu ska jag strax äta, är verkligen utsvulten. Efter det är det bara att städa och fixa..
puss
/e

Kommentarer
Postat av: gulle

tja emma!fin blogg, läs gärna min blogg

puss

2011-11-20 @ 14:25:58
URL: http://lifeasgulle.bloggse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0