förlåt för dålig uppdatering!

Hej!
Förlåt för dålig uppdatering. Men det är rätt mycket runt omkring som jag måste ta itu med.
Just nu gör jag ingenting. Sitter och smsar med lite folk. Den här veckan kommer vara
jobbig. Imorgon är det "redskap" på idrotten. Vilket betyder att vi ska hoppa över plintar, slå kullebyttor
osv.. hatar verkligen de. Har svårt att slappna av och att tro på mig själv när de gäller sånt.
På onsdag ska jag till tandläkaren och laga ett hål. Jag som typ har fobi för det </3.
Torsdag ska jag ha utvecklingssamtal. Sen kommer helgen. Som jag inte alls vet hur den blir.. .__.
Fuck this bara. Vill typ här ifrån ett tag .__. xD
puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0