Jävlar vilken dag ;o

Hej!
Dagen har varit både bra och dålig. Helt jävla omtumlande rätt sagt.
Skolan var okej. Åkte hem och käkade nudlar istället för korv & mos i skolan.
Tandläkaren klockan två. Hatar det verkligen! Började fan tjuta där för den jävla bedövningssprutan.
Skulle laga ett hål. Men dom gjorde inte klart de? Så nu fick jag en ny tid för att laga klart.
Bedövningen släppte nu!?!? Har ont i tanden.. som jag inte skulle haft om dom hade lagat klart de.
Suckers!
Iallafall så startade jag en film när jag kom hem. Men somnade nästan på en gång. Sov ungefär en timme.
Vaknade av att mobilen ringde. Det var Nathalie som drog ner mig till gymmet. Det är gratis där hela veckan.
såklart man utnyttjar det ;). Var så himla skönt, duschade & bastade efteråt. Nu är jag så himla nöjd.
Känns skitbra! Ska strax dra ut och träffa en kompis. Sedan hem och kanske duscha eller nåt.
Tror jag kommer ha svårt att somna ikväll efter den här dagen ;o
Oj, va mycket jag skrev? haha. Men det är ju min dagbok så, vafan ;)
Ha de gött!
puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0