Hoppas, hoppas, hoppas!

Hej!
Visst är jag ond som inte har uppdaterat på ett tag?
men när man inte har någon fungerande kamera så är det rätt tråkigt att blogga.
En blogg är oftast väldigt tråkig utan bilder, eller vad tycker ni?
men det är så att kameran jag vill ha, som jag tidigare la upp kanske, förhoppningsvis blir
min på tisdag, jag hoppas verkligen det!
Då lovar jag att jag ska börja upptadera som vanligt igen. Dessutom kommer jag då ha mycket att skriva
om eftersom att det är både Rockstad och Falukalaset och så jag kommer att ta en massa bilder.
puss
/e

Kommentarer
Postat av: Bearhunter

Minns du denna emma http://www.youtube.com/watch?v=TgHjXlnpa_o

2011-06-01 @ 13:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0