hej!? 20 maj

hej bloggen!
har sån jävla ångest över att jag inte har bloggat på ett tag.
åh, igår hade jag sån jäva otursdag. Ni som har pratat med mig och kanske sett mig facebook
vet vad som hände. men bland alla miljarder saker som hände så läckte min vatttenflaska ut i min väska
där kameran låg. Max tog hem den, så han ska försöka fixa till den. Om han lyckas så är jag skyldig
honom nåt.. D:
hah, iallfall så har jag för en stund sedan följt med Max en bit. Sen när jag kom hem åt jag lite.
Lyssnar på musik just nu.
Har ju som sagt praoat i veckan.
Var över förväntan. Mycket roligare än vad jag trodde från början.
Min handledaren, Andreas var inte där idag, fail. Men de va rätt lugnt idag, jag larmade lite byxor.
Fixade lite i butiken och så.
Sen efter lunchrasten så fixade jag lite till i butiken sen så fick jag gå och panta på ica och köpa kakor.
Sen så fikade jag och efter de gick jag hem, hahha. Jag fick en jättefin vattenflaska och strumpor.
HAHAH<3
Nej, men eftersom att de här är min "dagbok" och inte nån stor famousblogg så är de jag som bestämmer.
Slänger väl upp nån bild :3
puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0