världens underbaraste dröm

Hej!
Jag måste bara få berätta om min otroligt underbara dröm jag hade i natt! :')
Jag var hos pappa. Jag tittade aldrig på melodifestivalen, jag hatade det!
Men så ropade pappa på mig. Han kollade ju då på melodifestivalen.
Sen så gick han iväg på toa och helt plötsligt så var det ett sådant extranummer
som det brukar vara i pauserna. Då dök Tokio Hotel upp. Dom spelade mina favoritlåtar.
Jag skrek så högt så jag tror grannarna vaknade ;)
Helt plötsligt så var jag också i Stockholm där det sändes. Jag var backstages med Tokio Hotel.
Det var bara jag och Tokio Hotel och ett tv-team som filmade allt. Dom pratade svenska.
De berömde mig. Jag var ett av deras bästa fan de någonsin haft. Jag var inte så överdriven som alla andra.
Vi pratade i över en timme. Jag fick en tröja, deras autograf med mera..
Precis innan de skulle gå så gav de alla mig världens största kram! :')
Jag njöt verkligen när jag sov, av den där drömmen ;)
men sen.. när jag vaknade.. märkte jag att det bara var en dröm.. Fan!..
Tänk om de var sant ._.
Vet inte hur många gånger jag drömt om dom nu alltså! ;o
puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0