När man var liten

Halo!
Bäst idag var nog när jag kollade igenom den cirka tre timmar långa
videon när jag var liten. Cirka 6/7/8 år. Förutom att jag var lite kaxig och
hade kort stubin som nu så älskade jag att dansa och sjunga för folk.
Jag tränade alltid in några "sköna moves" med eller utan kompisar och sedan så
bjöd jag in mamma så hon fick titta. Fanns nämligen massor av sådana klipp på videon.
Önskar verkligen att jag kunde visa er så ni hade fått se hur pinsamt charmig jag var ^^
Har typ 3 olika videos med massor av klipp när jag var liten.
Men bäst på det här klippet var nog iallfall när jag & Janina dansade till
A*Teens – Floorfiller - Radio Version
Såg väl ungefär ut såhär, haha xd
Jag saknar verkligen den tiden. Då man inte hade några problem alls.
Det enda man hade att bekymra sig om var vilka kläder dockan skulle ha
eller vilken lek man skulle leka..
puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0