Riktigt händelserik helg!

Hej!
Jag tog en liten bloggpaus i helgen. Det behövdes faktiskt. Nu har jag massor
med bloggfantasi. Behövde dessutom vara social med älskling extra mycket den här
helgen kände jag.
Vad har vi gjort då?
jo..
på fredagen gjorde vi inte så jätte mycket. Träffade Carro en stund.
Vi gick in på en ungdomsgård som några i klassen brukar vara på.
Älskling är ju så snäll & trevlig mot alla. Ville att han skulle få träffa några i klassen också.
Lite kul var det haha! :)

På lördagen skulle han ju åka hem.. så vi tog bussen till Borlänge för att kika lite på Kupolen
innan hans buss gick hem. Precis när vi skulle gå av bussen så hoppade hans axel ur led för TREDJE
gången i hans liv. Stackars plutten! ._.
Han fick inte tillbaka den så vi ringde efter ambulans. Dom fick inte tillbaka den på plats så vi fick åka till
sjukhuset i Falun eftersom att dom bara har vårdcentral i Falun.
Älskling fick morfin, lustgas & muskelavslappnande. Vi fick byta rum flera gånger. När vi hade bytt rum 2 gånger
så fick dom äntligen tillbaka axeln. Men det tog riktigt långt tid. Jag gick in i rummet och såg att han verkligen var
helt borta stackarn! ._.
Han röntgades och allt var bra som tur var. Han fick iallfall stanna en dag extra eftersom att han inte kunde
jobba. Så tur i oturen, haha :p
Är iallfall riktigt stolt över honom att han klarade det så bra som han gjorde! :')
Sen är det väl inte så mycket annat som har hänt i helgen.
Men det har varit en underbar helg tycker jag. Om man bortser från axel-ur-led-olyckan.
Jag hör av mig mer imorgon. Har lite att göra innan jag ska sova.
puss!
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0