Min mamma är bäst

Hejhejhejhejhejhejhej!!
Imorse var jag lika trött som vanligt men under dagen blev jag faktiskt bara
piggare och piggare, titta ut! Ser ni inte det fina vädret!? 12+ visar termometern.
Underbart! :')
Hoppas verkligen att det inte kommer mer snö nu bara..
När klockan var 5 över 12 så kom jag på att jag hade glömt slöjd-redovisnigen
hemma!? Om man inte redovisade idag så fick man avdrag på betyget. Men som tur
var så var mamma hemma och kunde därför åka förbi och lämna det. Vilken snäll mamma jag har!
Har precis ätit lite mellanmål. Ska väl snart börja städa har jag tänkt. Nu när jag ändå är på så
bra humör och har spotify på datorn så är det bäst att passa på, så det blir fint!
Hinner jag, så går jag ut och fotar lite. Men vi får se hur det blir med tiden.
Imorgon är det studiedag också! Underbart! Får se vad jag hittar på. Vill iallfall göra nånting.. :)
Ha nu en underbar måndag!
puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0